Efter regn kommer solsken...

Det sägs att det i Jönköping regnar mycket, mer än i andra delar av Sverige. Men hittils kan jag nog inte hålla med till hundra procent, jag tycker knappt det har regnat något denna höst. Förutom igår och idag då. Promenaden var skön, även om det regnade. Det gör ju inget att det droppar lite när jag har stans snyggaste regnjacka! Idag på promenaden invigde jag min nya MP3-spelare som kom med posten i måndags - love it! Jag har hittils använt telefonen för att spela musik men det fungerar inte så bra då jag stup i kvarten (när jag är på gymmet) glömmer att jag har det där o råkar rycka i sladden så att den far i golvet. Är med andra ord lite för rädd om den för att ha med den när jag tränar. Den kan ju även bli fuktskadad av all svett. O sen tar batteriet slut fortare. O sen ringer folk o stör när jag tränar... Ja ni hör, självklart "behövde" jag en MP3-spelare!


Den är så pytteliten, mindre än en tändsticksask!

Efter många om och men och mycket velande (ingen blir förvånad över det antar jag) så blev det en Philips på 2GB. Denna är "sportutrustad" med hörlurar som sitter runt  örat och en väska som man kan ha på armen. Perfekt för mig! Nu är den invigd också! Längtar tills jag får ta med den till gymet och köra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback