Vårrus!

Jag gick som sagt vilse på väg till Vårruset-området och kom mot spåret där alla sprang/löpande/lunkade. Jag frågade en funktionär om vägen till området och han skickade mig rakt in i klungan med ett leende och orden "du kan ju vika av strax innan mål". Sagt och gjort - jag satte iväg. Precis innan målgången tänkte jag vika av - nehe, då var där en bäck?! Enda vägen var över och rakt in i målfållan. Hoppsan. Hittade en öppning några meter efter mål, före medaljutdelningen, där jag vek av och letade rätt på Comfort-gänget som picknickade i gräset. Härligt! Solen började dra sig bort och det blev riktigt kallt, så vi bröt upp ganska snabbt. Men trevlig i alla fall!



Rus, rus, rus!




Picknick!


Före min promenad körde jag core på boll, vick för en kollega, och det var riktigt jobbigt! Någon torsdags-bodystep blev det inte idag då jag blev brädad av Vårruset - mitt annars ganska så fulla torsdagspass ville ingen gå på idag. Ingen överraskning direkt då min kundgrupp är aktiva, unga tjejer - som alla var på ruset.



Så vackra blommor i Jönköping!

Måste tillägga att denna dag tillslut blev riktigt bra! Även om början kändes motig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback