Tupplur

Det har blivit många tidiga mornar och sena kvällar nu ett tag. Imorse var det dags för ännu en - besök hos sjukgymnasten kl 8.15. Jag valde den tiden för att jag inte visste vilket schema vi skulle ha i skolan under dagen, sen blev det så att vi inte har något schema alls vilket så klart är skönt - en ledig dag är alltid välkommet. Men det kändes tungt att ta sig ur sängen 7.15. När jag kom hem hade jag inte blivit mycket piggare så jag gick faktiskt och la mig 45 minuter, så skönt! Varför inte lyssna på  kroppen när den ber om mer sömn, när jag ändå hade tid över?

Om drygt en timme ska jag köra lunch-styrka, vick för en kollega. Har laddat med ett smaskigt mellanmål  - mango och hallon med kesella toppat med rostade solrosfrön. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback