Tick tack tick tack

Idag spenderas 10 av dygnets 24 timmar på jobbet. Då jag imorse sov till kl 10.00 har då 10 timmar av dygnet spenderats på sömn. Vilket gör att 4 timmar fanns kvar till annat. 3 av dessa spenderades imorse, frukost åts, kropp duschades och väska packades upp. Ikväll efter jobbet, som slutar kl 23.00, är det 1 timme kvar av dygnet  - ska försöka skynda mig i säng och sova bort den också, då en tidig start väntar imorgon.

Inte en enda träningstimme har det blivit sedan i torsdags (om man inte räknar spurten från Globen till T-banan igår - fick upp pulsen rätt rejält faktiskt!) och det ska bli skönt att börja en ny vecka imorgon. Hejdå helgmat - hej vardagsmat. Innan jobbet handlade jag mango, vindruvor, sallad, groddar, rotfrukter, keso, kesella  - supergott att tugga i sig i veckan! Till veckan börjar även en ny tränings utmaning för mig - berättar mer imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback