Kvällfika med kesella

Efter en lång dag med skola och jobb är jag äntligen framme vid kvällsfikat! Äpple med jordgubb/lime kesella toppad med rostade solrosfrön, samt en hälsomuffins med morötter, blåbär och linfrön. Gott!



Det skiljer lite i både pris och fetthalt mellan den vanliga lättkesellan och de smaksatta, jag har nu testat lätt, jordgubb/lime samt vanilj. Hittills gillar jag faktiskt lätt kesellan bäst till smak och konsistens, speciellt om man låter frysta blåbär halvtina i burken och sen äter - då smakar det nästa som yoghurtglass med blåbär! Men kvällens fika med jordgubb/lime slinker ner så klart, den är ju faktiskt god - om än inte toppengod :) Får tacka min storasyster som tipsade om kesellan, som jag tills för en månad sedan inte har ätit alls - nu är det ett givet mellanmål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback