Kaosig träning

Jag kom till gymet lite halvstressad efter ett möte på skolan och som vanligt så brukar en dålig start smitta av sig. När jag skulle vrida på headsetet lät det som att en storm tagit över och det brusade i högtalarna. Suck. Jag mixtrade lite med ljudet men fick köra mitt Bodypump pass med låg nivå på headset, mycket gester (väldigt svårt på pumpen) och hög  röst. Vi tog oss igenom det hela och det är väl tur att vi har kört passet ett par månader så att deltagarna vet vad som händer i låtarna, underlättar en hel del. Mina deltagare kämpade riktigt bra i alla fall, som alltid!

Varannan onsdag sticker jag som ett skott över till spinningsalen och kör 2x25 min spinning. Det blir alltid riktigt svettigt och härligt, så även idag. Hade en litet intimt och härligt gäng med mig och tillsammans kämpade vi heeeeela vägen. Härligt!

Jag kom inte hem förrän vid nio tiden då jag stannade kvar och surrade, alldeles för mycket och länge som vanligt. Har just ätit middag som var en repris av lunchen och nu blir det en skön dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback