Jobb, jobb, jobb

Dagens jobb gick bitvis långsamt, bitvis snabbt och på slutet väldigt snabbt. Arbetsdagen avslutades med ett Bodypump pass och efter det var det inte ens en timme till stängning. Efterdyningen av gårdagens Göteborgsvarv (där tydligen mer än 60 löpare kollapsade i värmen) gjorde att det var lugnt på gymet idag, inte mycket spring alls och till mig kom endast två tappra deltagare. Jag tog då chansen att köra ett lite hårdare pass med korta pauser mellan låtarna för att maximalt hålla pulsen uppe på deltagarna, som båda var erfarna pumpare. Jag fick också tillfälle att lägga fokus på att korrigera teknik, även om det inte behövdes så mycket då de verkligen var två undantag i mängden - mestadels superfin teknik! Riktigt roligt.

Kvällen hemma har redan blivit alldeles för lång, men så kan det bli. God middag har jag ätit, surrat med mamma en lång stund  telefon och tagit hand om all min tvätt från imorse. Imorrn börjat sista skolveckan...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback