Göteborg t o r

Så har man varit till Götet över dagen! Jag kom fram vid lunch och hittade efter lite letande ett perfekt ställe att äta på - Slimfood i Nordstan. Jag plockade ihop min egen sallad  med givna favoriter för 69 kr. Kändes mycket bättre än något från Donken, Burger King eller en svindyr macka från något av alla caféer.



Sedan tog jag lokalbuss ut till Sportlife Lindholmen och kom rätt på första försöket - inte illa för en lantis i Storstan. Vilket ställe! Stort, ljust och fräscht! Riktigt fint hade dom det. Jag hade sett framemot ett kvartal med favvo-Hanna från Les Mills med då hon är sjuk blev det norska Marta på Bodystep - en färgklick! Hon var rolig, energifylld och glad hela passet igen. Tur att träning är ett universellt språk - det gick bra att hänga med, det som var tråkigt var att man inte förstod alla hennes roliga kommentarer och skämt. Men det vara bara att le och se glad ut ändå! Bodystepen är bra denna gång, vissa låtar bättre än andra. Temat? 80-tal! Det är release nummer 80 så givetvis är temat 80-tal, extra roligt för alla er som kommer ihåg den tiden..kan inte påstå att jag själv gör det även om jag kan stoltsera med att jag faktiskt är född på 80-talet.





Det laddas inför Bodypump!

Sedan var det dags för Bodypump och tränare där blev Petter. Vilken go'ing! Trevlig, rolig och inspirerande! Bodypumpen sved bra i benen efter Bodystepen kan jag lova... Det kommer bli en tung release! Se speciellt upp för bröst, biceps, utfall och mage!



Bodypump-Petter kan ett vältränat öga se längst upp till höger. Notera även
GB-boxen till vänster i bild. Roligt att gymet har en sådan jämte proteinpulvret!



Jag gillar de starka budskapen ute i gymet!





Väntar på bussen som ska ta mig i ett soligt Göteborg, anländer två o en halv timme
senare i ett lika soligt Jönköping! Slut med äventyr för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback