En sån dag

Jag känner att jag oftast är rätt positiv och glad, jag gillar livet och brukar se till att göra roliga, utmanade och utvecklande saker. Men idag är det bara en sån där dag när jag känner att BLÄ vad livet suger! Egentligen är väl ingenting fel, utom allting. Känner mig trött o sur o oinspirerad. Och när man är sån så blir allt ännu värre - man går runt med ett åskmoln ovanför huvudet, är grinig och sur mot sina nära och kära (som man egentligen älskar mest av allt, men det märks ju inte en sån här dag) och hela livet känns bara trist. Känner faktiskt mest för att ligga under ett täcke och se snyftfilmer idag.

Men så är väl livet - upp och ner. Tur är väl då att de flesta dagar är upp, så man även tar sig igenom dagar som är ner.


Hoppas alla ni andra har helt underbara dagar och känner att ni älskar livet. :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag förstår exakt hur du menar! Jag brukar också var bra på att se saker från den ljusa sidan men vissa dagar så får även vi dåliga dagar och konstigt nog så har vi lyckats pricka in samma dag.. har känt mig ledsen ända sedan jag vaknade imorse! :( vilken tur att du kommer hit imorgon då så att vi kan pigga upp varandra! :D

2010-05-06 @ 13:50:51
URL: http://justletitrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback