Egen konditionsträning

Idag hade vi redovisning från 9-17 ungefär så jag kände att jag hade myror i hela kroppen, jag behövde verkligen träna! Röra på mig! Aktivera kroppen efter en lång dag för huvudet. Jag hade inget eget pass inplanerat så jag fick för en gång skull gå på mina kollegors - roligt! Först körde jag step up 45 minuter, ett pass som tyvärr kändes alldeles för lätt för mig (visste väl egentligen det från början men gick iallafall) så efter passet var jag lite småsvettig och kände mig inte 100% trött. Så det fick bli ett till pass - Bodycombat! Första gången på mer än ett år. Tekniken är inte den bästa men jag slog och sparkade allt jag kunde och blev riktigt svettig. Skönt!



Körde combaten med träningshandskar för att få lite mer box-känsla.
Så klart matchade med min rosa sportbh och rosa svettband!

Kommentarer
Postat av: LottaN

Visst är det kul!!! Hade ju ett uppehåll på 6 månader innan jag hittade tillbaks! Men nu blir det varje vecka!!!=)

2010-05-18 @ 22:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback