Dagens outfit

Dagens träningsoutfit blev vårig! Rosa/röda byxor från Rönisch och vit långärmad tröja från Nike med röd sport-bh från StayInPlace under. Ibland kan jag känna att det är skönt att köra i långärmat, vet inte varför men det känns bara bra!



Bodypumpen kändes toppenbra, tungt och skönt! På triceps tog jag av ett kilo per sida då jag har lite träningsvärk sen gårdagen, typ hela vägen från axeln till armbågen...! För att inte tala om sidan av kroppen och "vingarna". Direkt efter pumpen hoppade jag upp på spinningcykeln och körde 2x25 minuter spinning. Svettigt och intensivt! Jag trodde allvarligt talat att mina baksida lår skulle skrumpna ihop och ge upp vid några tillfällen, men det gick det också!

Kommentarer
Postat av: Linda Berg

Ööööh... varför får vi så sällan se ditt ansikte?? Bilderna börjar oftast nedanför hakan :)

2010-05-05 @ 20:40:49
Postat av: annelie

Svar på kommentar:



Haha jadu...är oftast helt rödmosig när jag fotar ;) Men ska skärpa mig, lovar ;) Kram på dig!

2010-05-05 @ 20:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback