Brunch och besök hos syster

Igår efter frukost gav jag och Johanna oss ut för att leta efter ett brunchställe, lättare sagt än gjort. Det finns för mycket att välja på och vet man inte riktigt vad man vill ha är det svårt. Vi valde tillslut Café Lewinsky (som man når genom att ta t-banan till Karlberg) där vi delade på en tapastallrik och en croissant fylld med chevre, valnötter och fikonmarmeland. Å. Så. Gott..!



Min mango/passionsfrukt-smoothie och Johannas te.







Jag tog sedan en tur ut till syster som har köpt ny lägenhet, roligt att se hur fint de har det! En del renovering kvar så klart, men de har verkligen gjort ett hästjobb hittills! Hos syster fick jag te i en helt underbar kopp, stor som en soppskål. Vill ha!


Kommentarer
Postat av: LottaN

Kanonhelg vi haft! Hann med så mycket och ändå stressade vi inte! Så kul att vi kunde träffas i Stockholm - vi som inte ens fattat att vi skulle dit samma helg!!!=)

2010-05-09 @ 21:45:17
Postat av: Storasyster

Kopparna är från indiska!

2010-05-11 @ 22:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback