Bodypump

Idag är det onsdag vilket är lika med onsdagspump. Jag kände mig jäst på något sätt efter eftermiddagsfika på jobbet där det bjöds på kaka (till min "ära" för att det var min sista praktikdag - kunde ju inte låta bli att äta då, när det var för min skull) och det är konstigt hur länge man känner sig mätt efter att  man har ätit socker. Har inte tänkt på det tidigare, men tre timmar efter fikat och ett Bodypump pass kände jag mig fortfarande mätt och jäst. Usch.

Passet gick bra förutom att första halvan var seg, kom inte riktigt igång. Dessutom var jag lite förvirrad och cueade fel tempo några gånger. Det kan inte alltid gå bra, helt klart!

Under passet tyckte jag inte att det kändes speciellt tungt, inte tyngre än vanligt, men efter passet kände jag tröttheten komma över mig. Skakade nästan i armarna! Och med det kom hungern också, som ett brev på posten. Tur att jag, Emelie och Anne tog en fika direkt efteråt på Johan's där en spenat, tomat och fetaost paj fick slinka ner. Även  en bit Hjortronmoussetårta som tyvärr var alldeles seg och krämig, mycket skumt. Har med andra ord blivit en del fika idag - på en onsdag! ;) Man kan inte alltid hålla sig i skinnet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback