YOGA!

Vilket härligt yogapass det var, helt underbart! Lagom svåra övningar så jag hängde med bra, det var flyt mellan rörelserna och dessutom jobbigt! Svetten lackade kan man säga. Lokalen var mysig, ganska liten men ändå inte trång. Det bästa var temperaturen där inne, + 25 grader och hög luftfuktigthet! Jätteskönt! Totalt var hela centret (med liten shop, reception, omklädningsrum, salar med mera) på två våningar och det var verkligen yogisk-stämning överallt med ljus och planscher, växter och kuddar. Mysigt!

Jag har bestämt mig för att köpa ett tio-kort och hoppas på att min yogalust håller i sig, just nu känns det super i alla fall! Det är precis den här typen av yoga som jag vill köra, precis det jag letat efter. Vad skönt det är att gå från ett pass och känna att man verkligen är 100 % nöjd! Ledaren, en ung tjej, var duktig på att förklara, korrigera och motivera vilket så klart lyfter passet. Hon var inte speciellt flummig utan konkret i sina instruktioner och förklaringar.

Nästa pass blir på tisdag före min seniorspinning och jag längtar redan!



Kanske klarar man det där nån dag :)


Kommentarer
Postat av: LottaN

Så härligt det låter! Måste följa dig dit om jag lyckas ta mig ner till dig! Fast den där sista bilden vet jag inte .... tror jag avstår den...=)

2010-03-06 @ 21:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback