Träning alltså... wow!

Att det kan vara så underbart att träna! Det är ju helt otroligt. Kroppen och människan sägs ju vara lat av naturen och vill helst spara på energin, bunkra upp inför bistra tider (som det inte är lika gott om nu som för tusen år sen). Tänk att gå emot "naturlagen" och pressa kroppen stenhård, känna hur pulsen rusar och svetten lackar - helt underbart! Jag är så glad att jag tycker träning är så roligt och att jag får dela med mig av min glädje till mina deltagare! Idag körde vi stenhård i spinningsalen och alla var med, på sin egen nivå, hela passet igenom. Love it!



I am this happy today!

 

Jag blev extra taggad idag när jag hade tre killar i min ålder på främsta raden som körde på rejält. Jag vill ju inte vara sämre så jag matchade - o sen pushade vi i tystnad varann lite hårdare hela tiden. Men jag hade ju lite övertag genom att jag visste vilka låtar som skulle komma. Men kul var det! Roligt när folk engagerar sig och ger allt, och lite till, när de tränar!


Kommentarer
Postat av: LottaN

Läste häromdagen att kroppen är gjord för rörelse 12-18 tim /dag (om jag inte minns fel!) Så det är bara att köra på och njuta och däremellan njuta av vila och rekreation!

2010-03-11 @ 18:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback