Skön afro

Ikväll körde jag ett klockrent afropass - allt satt så bra! Musiken, övningarna - övningarna tillsammans med musiken. Väldigt trevligt!

Till middag blev det en matlåda från igår med fisk och pasta. Har ni tänkt på att man kan äta fisk och pasta tillsammans? Jag kom på det för ett tag sen. Annars brukar ju potatis vara standard till fisk. Jag gjorde i allafall en fisksås med pangasius, matlagningsgrädde, chili, cayennepeppar och salt såklart och severade den med pasta. Gott!

Nu väntar dusch och sen har jag en telefondejt med Ricard halv nio. Förra veckan hann vi knappt säga hej till varann på grund av våra helt olika tider så ikväll har vi bestämt en tid när vi ringer varann istället. Bra tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback