Shoes!

Mina träningsskor för inomhusbruk har nu ett tag sjungit på sista versen, de är utslitna och trasiga. Mina löparskor (som jag mest använder vid promenader) känns också som att de har gjort sitt - därför blev det idag shoe-shopping!



Ett par skor för step med mera. Heldämpade från häl till tå. Färgen är silver och lila!




Löparsko med mycket pronationsstöd, passar mig perfekt! Vita och mörk lila :)

Fast jag fattar inte varför majoriteten av löparskorna på hyllorna har vit bas - det blir ju skitigt så fort! Men det är bara att gilla läget... Kanske är det just det som är taktiken - att göra vita skor för att de ska bli skitiga snabbt så att konsumenten vill köpa nya ofta?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback