Releasekväll

Idag vaknade jag kl 12.00 och kände mig helt död. Trött och hungrig. Det hela blev dock bättre efter lite lunch, men det känns att jag har varit vaken hela natten. Vi hade  rätt mycket att göra inatt så natten gick ganska fort, vilket var skönt.

Idag har jag packat inför hemresan inatt och övat igenom Bodystep koreografin - release ikväll kl 18.00! Känns lite nervöst att köra hela själv, 12 nya låtar. Får hoppas att det går vägen! Det är förresten min tionde release nu, vad tiden går fort! Min första release var nr 69 och det kändes som att det var igår jag gick grundutbildningen. Kommer fortfarande ihåg träningsvärken - den värsta någonsin! Mina vader var som två vedträn i flera dagar efteråt, kunde knappt gå. Men roligt var det!

Jag och Frida på 70-tals release på program nr 70!


Kommentarer
Postat av: LottaN

Så himla kul att du kör hela de nya koreografierna - och själv! Kanonbra! Hör så många historier om instruktörer som byter låtvis och inte hunnit lära sig... osv - sååå trist för oss kunder! Ny koreografi = då ska den köras av alla instruktörer efter releasen! Kramisar=)

2010-03-25 @ 22:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback