Power!

Är just hemkommen från ett Bodypump- och ett spinningpass. Bodypumpen gick super, satte all koreografi. Andra dagen på raken då jag var tvungen att vicka igår, men det gick bra. Kände mig stark! Har fortfarande ont i knäet så jag tog det lugnt med vikterna på benlåtarna. Sen var det dags för spinning, 2 x 25 minuter express pass. Bra drag! "Mina killar" på främsta raden var med även idag - tre killar som går nästan jämt och tar i tills de stupar. Eller inte riktigt, men nästan. En kick för mig - jag vill ju inte vara sämre! Alltid lika roligt när de kommer fram efteråt o säger att de gillar passet. Knäet kändes dock inte helt okej, så jag tog det lite tungt, även om det är svårt...

Har varit trött idag men nu känner jag mig pigg och full av energi - tänk att träning, som tar så mycket energi, också kan ge så mycket tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback