Natt jobb

Jag har blivit erbjuden att börja jobba lite nätter på hotellet när de har kort om folk. Igår var jag och skrev på papper hos det bemanningsföretag som hotellet anlitar och inatt jobbade jag min första natt. Det gick som en dans faktiskt! Mycket att göra men ändå inte stressigt utan jag kände att jag hade kontroll. Jag blev inte heller så trött som jag trodde att jag skulle bli, just för att det hela tiden finns något att sysselsätta sig med.

Jag vill testa jobba natt nu i vår för att veta om jag ska göra det till sommaren eller inte, är mer eller mindre erbjuden nattjobb på heltid i sommar. Än har jag inte bestämt mig om jag vill eller inte, det är ett ganska ensamt jobb då man inte träffar någon och dessutom sover man bort hela dagarna, så det känns bra att prova på. Jag får se om något annat dyker upp, så kanske man kan välja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback