Måndags träning

Idag blev det en bra träningsdag! Först en timme afro, jag kände mig energifylld och kunderna  verkade också vara det. Bra drag och stämning! Efter finalen spontanapplåderade dom, så kul! Sen var det dags för core, det var tugnt med gick bra. Jag avslutade sedan träningskvällen med 90 minuter yoga, skönt...! Gillar yoga skarpt. Det var ett tungt pass idag med mycket ben. Före oss hade det varit ett annat pass i salen, så det var riktigt varmt och skönt. Svetten lackade :) Nu har jag just ätit kvällsfika, det blev kesoplättar. Receptet hittade jag på Terese Alvéns blogg, Spark i baken. En bra blogg om träning och livet, värd att läsa om du inte redan gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback