Lång dag blir längre

Idag vaknade jag halv nio, trots att jag försökte sova länge. Sen blev det en tur till A6, nu är Ricards födelsedagspresenter inköpta. Sen körde jag 45 minuter spinning med våra seniorer, som var pigga och glada som vanligt! De blev riktigt trötta av passet och uppskattade att jag la till en extra låt idag.

Jag övade sedan Bodystep på eftermiddagen, i liten skala. Igår stäckte jag mig i knäet eller nått sånt, så jag har haft riktigt ont i vänster knä hela dagen. Inte kul, alltid ska det vara någonting! Klockan sex hade jag ett Bodypump-vick, jag tog det lugnt med vikterna på benlåtarna men det känns ändå... :(

Nu har jag just ätit en sen middag och ska gå och sova ett par timmar för att orka med natten - från klockan elva till klockan sju på morgonen har jag praktik för att lära mig hur man jobbar på natten. Försökte som sagt sova länge imorse för att orka med natten, men eftersom det gick dåligt satsar jag på ett par timmars sömn nu i alla fall. Min kropp lär ju vara helt koko och ur balans när det här är över! Får hoppas att jag håller mig vaken hela natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback