Jobb jobb och träning

Idag har jag känt mig seg och trött hela dagen. Efter praktiken gick jag tvärs över gatan och hoppade in i receptionen på gymet i en och en halv timme före mina två pass. Kvällen fortsatte sedan med pulsspinning utbildning med en finne från Polar. Han var duktig och hade vettiga saker att säga. Sen att mina ben kändes som gelegodis kunde han ju inte göra mycket åt... usch vad jobbigt det är att känna sig tömd i kroppen - helt utan anledning! Eller okej, om jag börjar analysera dagen så tror jag nog att maten är boven i dramat - fick inte i mig tillräckligt före passen. Att man ständigt försöker lura kroppen - fast man vet att det aldrig går!

Kvällen har redan blivit senare än jag tänkte och just nu längtar jag så efter sängen. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback