Fredag kväll, vilken härlig kväll...

...den låten brukar Ricard sjuna för att retas, då han vet att jag mer eller mindre avskyr dansbandslåtar. Men ikväll känns titeln iallafall passande! Efter praktiken körde jag Bodypump men åtta glada fredagsfirare, skön avslutning på veckan! Efter två svängar på Ica (eftersom jag verkar ha minne som en groda) blev det taco till middag, riktigt gott! Jag trodde inte att jag skulle säga det - men det är gott med hemlagad mat efter en vecka med hotellmat ;)

Jag har precis sett klart veckans avsnitt av Grey's Anatomy på Kanal 5 Play, roligt att det är igång igen. Jag känner att jag inte har fyllt min sömnkvot denna vecka så nu blir det disk o dusch o sen sova tror jag faktiskt. Så är jag redo för full fart imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback