Framsteg

Jag hade en vibb imorse - att dagens yogapass inte skulle vara lika bra som tidigare - och jag fick rätt. Nu ska vi inte tro att jag är synsk, utan jag hade träffat kvinnan som ledde dagens yogapass i receptionen och visste redan att hon inte har så mjuk framtoning, att hon är ny yogalärare med mera. Dessutom har hon typisk jobbig dialekt. Men det gick bra i alla fall! Jag försökte fokusera på mig själv och övningarna. Det känns redan som att jag gör framsteg, det går bättre och bättre. Idag kom jag upp i skulderstående helt själv! Tidigare har läraren hjälpt till genom att lyfta i mina vrister, men idag klarade jag det själv! Lite stolt faktiskt. Det är riktigt skönt att stå där, man känner hur energin kommer från tårna ner i huvudet och man blir faktiskt piggare! Det sägs även att positionen minskar stress och mildra depressioner, förbättrar matsmältningen, minskar trötthet och sömnsvårigheter och minskar risk för förkylningar och bihåleinflammation. Sounds good to me!



Jag klarar faktiskt det där! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback