Vinnare!

Jag fick idag mail att jag vunnit en tävling! Jag deltog i Spark i Bakens tävling om Swebars och snart kommer ett  paket med fem stycken bars att landa i min brevlåda. Man skulle kommentera vilken typ av träning eller klass man önskar se på nästa Blogger Boot Camp och min vinnande kommentar var "Mojo yoga! Eller Hot Mojo Yoga med Johanna Andersson o Monica Björn. Ska tydligen vara alldeles särskilt, inte den vanliga “stela” traditionella yogan utan mer nytänkande. Spännande!"

Det är alltid roligt att vinna, även om priset inte är jättestort eller speciellt - bara känslan är ju super! Spark i Baken är för övrigt en av mina favvo-träningsbloggar, kolla in den om du inte redan gjort det. Tävlingar brukar dyka upp titt som tätt - kanske vinner du nästa gång? Om inte annat vinner du massa inspiration på att läsa hennes inlägg!

Kommentarer
Postat av: Vilhelmina

Haha jag har funderat på att gå på deras bal faktiskt! Det var en nära där jag bor där de bjöd in tjejer, men då hade jag inte tid. Sedan är det bal två gånger per år på mitt universitet också, men ja. :) Det skall ju klaffa med allt annat som sagt.



Brukar också läsa Spark i baken, en av mina favoriter! :)

2010-06-07 @ 15:20:27
URL: http://vilhelminaullemar.se
Postat av: LottaN

Grattis! Visst är det kul att vinna! Ses i morgon!!!=)

2010-06-07 @ 16:19:26
Postat av: Annelie K

Grattis till vinsten! Hoppas att du är piggare nu. Kram

2010-06-08 @ 08:34:47
URL: http://www.metrobloggen.se/combattjejen
Postat av: emliscious

fler som ser fram emot nästa blogger bootcamp ser jag =) kul!!!!!!

2010-06-09 @ 07:13:41
URL: http://emliscious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback