Väntar

Just nu väntar jag på flera saker, mer eller mindre otåligt...

...att det ska sluta regna
...att Ricard ska anlända till Jönköping
...att mitt skift ska ta slut
...att semestern ska börja

En del saker behöver man vänta på länge, en del är mer osäkra...

...när det slutar regna vet ingen, o verkligen inte meterologerna
...när Ricard kommer vet ingen, inte ens han själv. Han är lite som regnmolnen - tar dagen som den kommer och "goes with the flow"
...mitt skift har en sluttid och mer än halva har gått
...min semester börjar om 3 timmar och 44 min... nedräkningen har börjat!

Imorgon ska jag packa packa packa, posta, tvätta, städa, fixa, ordna, lasta, snurra och inte glömma allt det som står på min mentala kom ihåg-lapp, vi får se om jag lyckas!

Kommentarer
Postat av: LottaN

Mentala kom-ihåg-lapp? Tycker det verkar säkrare med post-it och mobilen!=)

2010-06-11 @ 19:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback