Student 2008

Själv tillhör jag kullen som sprang ut med vita mössor 2008 - ett bra år, helt klart! Har idag bläddrat igenom bilderna, o vilken härlig dag det var! För att inte tala om balen. Jag tycker alla borde få gå på bal minst en gång om året. Mammas lösning på det är klockren "det är bara att du gifter dig med en militär". Ja...men att hitta en militär gick ju inte så bra, hittade ju världens bästa Ricard istället! Hans lösning är istället "du kan ju bli militär själv". Hm. Nej tack. Får nog lägga ner projektet En-bal-om-året och istället minnas min studentbal. Fler bilder finns att titta på här, om någon känner för det!









Blickar mot kommande äventyr!

Kommentarer
Postat av: LottaN

Så fina! Minns du hur härligt varmt det var på studentdagen??!!=) Kramisar!

2010-06-04 @ 16:47:39
Postat av: Vilhelmina

Underbar klänning du hade! :) Vi hade ingen bal, haha. De lade ner den året före mitt, jag gick ut 2006.

2010-06-06 @ 12:09:37
URL: http://vilhelminaullemar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback