Stark

Jag hade namnsdag den 30 maj och igår fick jag en namnsdagspresent av mamma när jag var där och hälsade på. Magnus Samuelssons bok "Stark" som jag tror är riktigt bra! På baksidan står det:

Gör det du älskar och du kommer att formas därefter. Genom att finna det roliga i träning kommer glädjen att stå i centrum och en vältränad kropp blir en trevlig bonus.
Skivstången Magnus bror fick av deras mormor väckte pojkarnas dröm om att bli starkare än alla andra.
Den avlånga järnbiten kom att bli grundstenen till både en livsfilosofi och en träningsmetod som räckte hela vägen fram till drömmen.

STARK vänder sig till dig som vill motionsträna, till dig som har träning som livsstil och till alla som vill försöka släppa ut de urkrafter som finns allra längst in i hjärtat.

 

Intressant sommarläsning!

 

Tack mummy :)


Kommentarer
Postat av: Linda Berg

Verkar intressant!

En annan intressant detalj.... jag tror du menar mAmmy... mUmmy är en kvinnlig mumie vars organ har konserverats :)

2010-06-10 @ 19:07:48
Postat av: Annelie

Hihi brukar alltid kalla henne för mummy, men får väl sluta med det för så gammal är hon ju inte än ;) Kram!!!

2010-06-10 @ 22:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback