Sleepless in Jönköping

Inatt har jag inte sovit mycket, hostat och snorat om vartannat. Suck! När ska detta gå över? Är riktigt less nu... dessutom verkar det gå åt fel håll - bara mer av allting och inte mindre. Men jag ska inte tråka ut er med detaljer, vet själv att det  inte är så roligt att höra om tråkiga sjukdoms-detaljer.

Vad gör ni idag?! Händer det något kul i Lilla landet lagom? I Jönköping skiner solen men det ser ut att blåsa. Frukost har jag inte kommit till än men strax, det blir favorit i repris från gårdagen - citronyoghurt toppad med hjärt-müsli och torkade blåbär. En ny kanna förkylningsdryck ska också göras.

Försöker  komma på en rolig och kreativ avslutning på inlägget, men det står helt still i mitt snorfyllda huvud. Sitter mest o stirrar på skärmen, helt väck är ett uttryck som passar mig bra just nu. Så istället - tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback