Full fart

De senaste dagarna har det varit fullt ös med jobb och träning. Imorse när jag vaknade längtade jag till fredag morgon som blir en sovmorgon! Idag öppnade vi restaurangen som jag är ansvarig för och det gick förhållandevis bra. Vi hade inte så mycket kunder vilket var tur då kvittoskrivaren bråkade rejält, men tillslut fick chefen ordning på den med hjläp av långa samtal till supporten. Jag har nu fått testa köket ordentligt och det kommer nog gå bra i sommar - inte lika lättarbetat som andra jag jobbat i, men det duger bra.


Nu ska jag laga middag, det blir kyckling och kall potatissallad (sån där god utan massa gegga) och sedan iväg till Step In. Jag och Ehlin ska teama på Bodystepen och sedan blir det team på Coren med Anders. Ska bli skönt att få träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback