En god vana

Snart landar min kamera sladd i Boden, den har färdats från Jönköping med diverse stopp på vägen men snart är den framme och då blir det bildkalas! Gårdagens release gick super, så underbart! Får skriva mer när jag har härliga bilder att visa till.


Även idag äter jag yoghurt med jordgubbar till frukost - vilken god vana! Jag köpte jordgubbarna utanför Kvantum där priset var 2 för 60 kronor - rätt bra pris? Känns helt okej. Man får verkligen passa på nu när det är sommar och finns färska bär - det är så otroligt kort tid, så njut njut njut!

Kommentarer
Postat av: Annelie K

Jag köpte jordgubbar utanför Supermarket för en vecka sedan, men jag tyckte inte att de smakade så mycket. Hoppas att dina är godare. Jag vill minnas att mina kostade närmare 35 kr för en. Kanske skulle ta mig en tur till Kvantum... Må gott och ha en härlig dag!

2010-06-22 @ 09:10:24
URL: http://www.metrobloggen.se/combattjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback