Dripp dropp

Vilken skön och härlig eftermidag och kväll jag har haft. Först på programmet stod en fika med Emelie och sen ställde hon upp som försökskanin så jag fick öva igenom lite Bodystep innan kvällens pass - klart godkänt för både henne och mig. Passet gick också bra, även om jag får erkänna att jag blev lite förvirrad på speedstepen, den är såå snabb denna gång... Får lägga ner mer plugg på den innan det är dags att köra nästa gång. Under sista styrkelåten droppade svetten får näsan ner på lådan - alltid lika underbar känsla. Jag tycker om att svettas, gör inte ni? Speciellt när man har arbetat sig till att bli genomblöt.

På ungefär noll och ingen tid drack jag sedan en Gainomax, slukade en halv banan, plockade fram vikter och hälsade mina Bodypumpare välkomna - premiär för program 74, i alla fall för mig. UNDERBART pass! Jag älskar musiken och koreografin - just love it! Roligt att få se deltagarna kämpa och svettas och redan efter några låtar var jag sjöblöt av svett igen - när  jag vände på huvudet slungades svettdroppar ur hästsvansen. Extra roligt var det också att flera av deltagarna gillar det nya passet - helt klart en fördel då det är det som bjuds de närmaste månaderna.



En av tio grymma låtar på Bodypump 74 - denna går runt runt i mitt huvud :)

Imorgon är det dags för mitt sista pass på Nordic Club innan sommaren - jag åker hem och vänder åter i augusti. Får passa på att säga tack till alla grymma medlemmar som har kämpat med mig hela våren - roligt har vi haft! :)

Du som bor i Jönköping och har instruktörsdrömmar har väl inte missat att vi söker just instruktörer till hösten? Mer info finns att läsa här (scrolla ner en bit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback