Spinning!

Efter en halvdag på jobbet, lunch hos mamma (smoothie och varm tomat/mozarella macka), fika på det mysiga fiket Rävasten i Vändträsk och tre års kalas för lilla Ronja (som enligt henne själv är en STOR tjej nu) var det äntligen dags för dagens träning! De senaste dagarna har det inte blivit ordentlig träning så kroppen längtade verkligen! Först hade jag tänkt köra Bodyjam men spinningpasset 18.45 passade bättre in i tidsplanen, så det fick det bli. Första gången jag gick på min kollega Andreas pass och det var riktigt bra! Då jag inte trodde att jag skulle tycka om musiken (då jag känner honom personligen vet jag att vi har lite olika musiksmaker...) blev jag positivt överraskad att jag gillade låtarna. En bra blandning av sittande, stående och tempo gjorde att svetten rann rann rann... Härligt! Ångrar verkligen inte att jag körde spinning istället för Bodyjam, skönt att bara trampa utan att tänka överhuvudtaget!



En gammal bild från min spinningutbildning i Köpenhamn 2005.
Annelie 16 år gammal! Syns det?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback