Smartaste shakern

Enligt tillverkarna är denna shaker den smartaste, då den heter just Smart Shake. Annorlunda mot andra shakers är att du kan skruva på/av två fack längst ner på shakern där du kan förvara det du vill shaka, eller kanske ett mellanmål som lite nötter. Det är ju smart! Du kan läsa om alla smarta funktioner här om du är intresserad. Jag har länge tänkt köpa en shaker och Smart shake kändes som det smartaste (hehe) valet, så nu har jag en sån - i rosa! Känner mig lätt infulerad av mamma och syster - jag blir bara mer och mer rosa. Ännu har jag inte testat den smarta shaken, men den fungerar säkert alldeles utmärkt!



Helt perfekt var också att det just nu på console.se (som vi beställde från)
är 10% rabatt på alla Smartshakes, plus fri frakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback