Skön kväll med överraskande slut

Min träningsdag fortsatte (efter grillmiddag och blåbärspaj hos svärföräldrarna) med en timme yoga. Det är alltid skönt efteråt, men jag var förskräckligt trött - gäspade stup i kvarten. Men jag ska gå igen när jag får chansen, speciellt efter att jag önskat några rörelser som jag saknade - hoppas de är med nästa gång!

Efter yogan kom två av mina kollegor som kör afro och vi körde igenom den korre jag kört under våren och förberedde sedan inför release - 11 juli kör vi nya steg (för er som tränar på Step In blir det det, skulle nån Jönköpingsbo titta förbi skulle ni känna igen er;)) so be there! 17.00!

När jag lämnade gymet och tillslut kom hem var klockan efter elva och ni kan tro att jag blev förvånad när jag sprang på en uppjagad Ricard i trapphuset - "sover inte du?!". Han har haft världens kväll, bland annat upptäckt att någon försökt bryta sig in i vårt förråd (vilket de inte lyckades med, konstigt nog eftersom låset var från 1800-kallt och riktigt rackligt - Ricard fick upp det på en minut med ett däckjärn), låset till garageporten har gått sönder och det ena med det tredje. Så nu är han nere i garaget med en kille från Securitas (?) som ska laga låset. Vet inte riktigt varför hyresvärden inte skickade en vaktmästare eller en låssmed? Jag tycker riktigt synd om Ricard som ska upp till jobbet imorgon kl 06.00 - trött trött tröttast...

Själv har jag just druckit en proteindrink på mjölk och Ricards proteinpulver som faktiskt var god, det smakar inte hostmedicin när man blandar den med mjölk jämfört med vatten - helt klart ett plus! Till detta en macka. Ska kila ner i garaget o se hur det går för grabbarna och sen hoppas vi båda får sova snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback