Ljuvliga afro

Igår körde jag ett afro pass som gick SÅ bra. Korren kändes super, stegen bara flöt. Deltagarna var duktiga och det kändes som att de var i sin egen lilla värld - precis det som är tanken. Det behöver inte vara flashigt och tufft utan bara härligt och mysigt - bara för sin egen skull. Love it!

Efter afro blev det 30 minuter core. Det var som det alltid är på coren - jobbigt. Ju starkare man blir, ju jobbigare blir det för då orkar vi ta i mer och kan jobba med bättre teknik. Det känns lite i magmusklerna idag, faktiskt. Ser framemot nästa corepass på tisdag!

Jag kände mig bekväm och snygg i min afro-outfit, vilket givetvis bidrar till
mer känsla för mig! Gröna afrobyxor från afro shoppen i Gamla Stan och
rosa Puma tröja från outleten i Barkaby






Lilla-syster-yster gjorde en inbakad fläta som höll sig fin nästan hela afropasset.
Like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback