Det rycker i klick-fingret...

Åh vad det rycker i mitt klick-finger! Jag har hittat telefonen jag vill ha och nu väntar jag bara på att få en anledning till att klicka hem den. En annan anledning än att jag vill ha den, alltså. Samtidigt som det är ett bra pris för vad som verkar vara en prisvärd pryl, så måste ju pengar alltid läggas på annat (som tråkiga räkningar) och sparas till roliga saker (som Venedig). Men kanske blir det snart ett klick ändå... Vilken är det då, undrar ni kanske, det är HTC Wildfire i färgen Mocca (bara det får den ju att låta som en god liten chokladbit!)! Den har touch, 3G och massa annat som jag sedan en tid tillbaka känt ett starkt behov av. När jag i helgen träffade en kompis till Ricard som hade en HTC (inte en Wildfire utan nån annan) och jag fick klicka lite på den så blev det solklart för mig att det är en HTC jag vill ha. Vill vill vill!



Är den inte suuuperfin?!

Kommentarer
Postat av: Johanna

snygg! men hade jag varit du hade jag ändå väntat på iphone 4 som släpps i slutet på sommaren ;D

2010-07-09 @ 14:45:23
URL: http://justletitrock.blogg.se/
Postat av: Kristina

Tycker den var sådär, visst den är billigare än en iPhone men iPhone är ju en klass för sig! Men är du helt säker på att du inte vill ha en iPhone så tycker jag att du ska köpa den, tvekar du och funderar på iPhone tycker jag att du ska testa en innan du bestämmer dig för en HTC!

2010-07-09 @ 16:47:55
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback