Dagens träning

Ikväll blir det träning, där med basta! I helgen har jag inte hunnit träna (knappt hunnit sova) och igår prioriterade jag att träffa Ricard med familj, äta glass och jordgubbar på altanen, lära mig mer om min nya telefon med mera - därför ingen träning igår heller. Men det är okej. Jag har bestämt att i sommar "behöver" jag inte nästan varje dag (även om kroppen o huvudet alltid vill) för att istället hinna umgås med alla de jag tycker om här uppe! Jag vill hinna ta ett kvällsdopp och inte känna att jag "måste" gå till gymet, hinna ta det lugnt i en solstol på kvällskvisten. Men jag ska inte lägga ner helt, don't worry! Jag har fortfarande några klasser varje vecka (och då får jag träna :)) och utöver de kanske det blir några fler pass. Då jag dessutom går och står hela dagen på jobbet är mina fötter helt slut när jag väl kommer hem - jag fick därför avböja Ricards förslag om promenad i går kväll. Jag får ta dagen som den kommer och göra det jag känner för just den dagen, lyxigt värrre ;)

Ikväll har jag afro, första gången med ny korre! Efter det ska jag nog köra lite styrke i gymet eller gå på core, lika bra att passa på när man ändå är på plats. Sugen på att dansa ikväll?! Join me 19.30! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback