Träning

Idag hade jag ett Bodystep och ett core pass. På Bodysteppasset hade jag bara nybörjare, inte så konstigt då vi tar in Bodystep nu i vår på gymet. En utmaning att få med alla då spannet var gymnasieungdomar till femtioåringar! Det var roligt i alla fall, även om jag själv inte blev supertrött då jag visade mycket låga alternativ. Men hey, jag är ju inte främst där för att träna mig själv - det är ju mer en bonus!



Tycker det är ett härligt och inspirerande budskap!
"Smiling is optional, finishing is not!"


På coren var det nästan fullsatt och allt gick bra fram till låt nr 3, då skivan stannade. Och inte gick att starta igen där den stannat. Jag tog om låten och den stannade igen - på samma ställe! Suck. Hoppade fram till nästa låt och improviserade, vilket gick super! Jag kunde låten utan och innan så jag kunde snabbt tänka vilken rörelse jag skulle göra var. Sen gick allt bra fram till låt nr 6, då den stannade igen! Suck! Då bytte jag skiva och improviserade en låt och slutligen stretchlåten. Så i slutändan blev passet bra, men det är ju en aning stressande när den bara stannar så där... Får prova rengöra skivan och hoppas det går bättre nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback