Snabba cash

Igår kväll var jag, Anne och Emelie på Snabba Cash för att fira Emelies födelsedag. Filmen var bra, bra skådespelare och en bra historia om än något blodig för min smak... Tycker inte om när folk misshandlar varandra (obviously) men det är, om man ska tro tidningarna, verklighetens Stockholm som filmen skildrar så det är väl bara att inse att världen inte är rosenrosa. Det jag inte gillade var hur de delvis hade filmat  - mycket närbilder, mycket inzoomningar och delvis lite suddigt för att de snabbt bytte filmruta. Men hade dom inte gjort så hade säkert inte filmen fått samma känsla. Det ryktas om att en del av skådespelarna är fd Badguys och att dom valt dom för att ge en äkthet till filmen - vilket de lyckades bra med. Trots att det faktiskt var en svenskfilm, som jag generellt sett har lite svårt för, så var den bra. Sevärd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback