Sista dagen

Så är det lördag, vädret är molnigt med lite sol och ungefär -10. Vi tänker snart gå ut på en promenad och sedan äta lunch på Kaffé Paus (konstig stavning, jag vet) som har stans godaste sallader. Man får välja innehåll från en stor buffé och därmed kombinera ihop just det man vill ha! Igår körde jag som sagt Bodypump, sist jag körde var på nyårsafton, och det känns idag kan jag säga. Har inte supermycket träningsvärk, men tillräckligt i axlar och bröst.

Idag är det Ricards sista dag här nere, han kör hem i eftermiddag. Vad tiden går fort! Nyss var det 17 december och jag landade  på Kallax. Men trösten är väl att tiden kommer fortsätta att gå lika fort, det verkar den alltid göra, så att vi snart ses igen. Och innan dess händer det massor med skoj på skola, jobb och fritid så det är bara att försöka göra som alltid - carpe diem!

Snaaart kommer bilder på rummet, de är tagna och snart lägger jag upp dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback