Rivstart

Då skolan idag är förlagd 11-18 så passar jag på att gå upp tidigt och fara och träna. Det blir styrke och sedan ett snabbt konditionspass. Det gick rätt bra att gå upp när klockan ringde, så snart har nog hela jag vaknat till så jag orkar träna! Jag har just ätit en mindre frukost bestående av en hårdmacka med skinka och tomat samt ett kokt ägg och ett glas proviva. Mellis har jag så klart gjort iordning för att äta efter träningen, den blir en exotiskt fruktsallad med mango, kiwi, passionsfrukt och solrosfrön - gott! Sedan även ett ägg med kaviar så jag får i mig protein, och kanske en banan om jag känner att jag behöver. Ne nu kan jag inte sitta här längre, då lär det inte bli mycket träning!

Hoppas alla får en lika bra start på veckan som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback