Pluggat

Sedan förra inlägget har jag pluggat och pluggat. Är nu klar med instuderingsfrågorna för vinkunskap och har dessutom renskrivit lite anteckningar. Skönt! Om en timme ska jag möta upp min komis Sebastinan för en lördagslunch/fika stund. Ska bli trevligt! Ikväll satsar jag på filmkväll nu när min tv fungerar igen (peppar peppar). Vet inte om jag har dragit hela den historien; fick ner mig tv:n ner men ingen strömkabel, så jag lånade en tv av min kompis som inte fungerade (kom ingen bild), sen skickade Ricard ner fel strömkabel, and on and on... Men nu är det förhoppningsvis fixat efter ett besök på Mediamarkt igår. Jag blev lite sugen på att se någon film med Meryl Streep efter bion igår. Får se vad det blir av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback