Plugg och lunch

Dagen började med ett besök hos min sjukgymnast som gjorde nya sulor till mina nya stövlar, så att jag kan använda de också, får annars som vanligt ont i benhinnorna av att gå med alla skor som inte har stöd för överpronation. Sedan har dagen gått i pluggandets tecken, vi satt på biblan och gjorde instuderingsfrågor och det gick bra. Skönt att komma igång! Dock hann vi inte så långt förrän våra magar började kurra och vi intog en pasta lunch med kyckling på Åhléns restaurang, som ärligt talat inte smakade mycket men mättade bra. Vi satt kvar länge och surrade och ingen ville bryta upp för att börja plugga igen... Nu ska jag gå vidare till gymmet och sitta där en stund innan jag har en afroklass och en coreklass ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback