Nyttig lördag?

Idag tog jag en välförtjänt sovmorgon till halv elva, vilket innebär att jag sov i mer än tolv timmar då jag gick och la mig vid tio-snåret igårkväll. När jag vaknade kände jag lust att göra ingenting, och samtidigt allting. Konstig känsla. Jag startade i allfall med lite frukost som jag åt i lugn och ro, tror att jag var klar vid halv tolv. Jag städade sedan undan lite snabbt i rummet och ska dammsuga senare tänkte jag. Jag har även renskrivit lite anteckningar från förra terminen, som jag vill  ha kvar till framtiden, i min rosa bandet-notebook som jag fick i julklapp av mummy.

Jag fick igår medlemstidning från Stadium och en rabattkupong på 20% på valfri sportbh, samt en bonus på 40 kr. Jag hade en halv plan på att åka ut till A6 Köpcenter och se om jag hittar någon, men det får nog bli imorgon. Jag har ränt så mycket hela veckan så jag håller mig nog hemma tills det är dags för bio ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback