Nytt försök

Idag gör vi ett nytt försök att ha lektionen vi skulle haft igår, så idag går det förhoppningsvis vägen! Det är en kurs i Gastronomi och vi ska lära oss om viner, druvor, vindistrikt med mera. Även vinprovning ingår! Det blir en lång dag ända till kl 18.00 i skolan.

Jag gick upp kl 05.45 idag och befann mig en timme senare på jobbet där jag fick upplärning i hur man öppnar, så nu är jag snart fullärd! Idag blir det ingen träning utan en vilodag, vilket passar bra när skoldagen blir så lång. Jag känner av lite grann efter gårdagens styrkepass, mest i de sneda magmusklerna men även i ryggen. Skönt! Jag gillar träningsvärk, då känner man att man har gjort nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback