Nytt år!

Så var det ett nytt år, igen. Känns som att det var nyss nyårsafton 09, men vad ska man göra...tiden går och det är bara att gilla läget och hänga med! Igår var vi på oxfilé middag hos Ricards föräldrar, jättegott och mysigt! Ikväll ska vi äta middag hos min mamma och det bjuds på kyckling i julmustsås och rotfrukter till det, tror jag i allafall.. Såsen hade Pernilla Wahlgren (eller nån annan kändis) gjort på tv innan jul och det var tydligen något alldeles extra. Gott ska det bli! Imorgon är det min sista dag i Norrland, tidigt på måndag morgon åker vi ner till Jönköping med mitt flyttlass. Puh! Tiden går fort som sagt, men det känns verkligen som att jag har gjort det bästa av min ledighet här uppe, träffat alla jag vill träffa och riktigt njutit!

Kommentarer
Postat av: Annelie K

God fortsättning. Det låter som en lyckad vistelse du har haft här hemma. Nu är det nya friska tag inför vårterminen. Det var kul att få köra ett pass med dig igen! =)

2010-01-02 @ 21:49:38
URL: http://www.metrobloggen.se/combattjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback