It's Complicated

Igår var jag och min rumskompis Camilla på premiären av It's Complicated. I huvudrollerna såg vi Meryl Streep, Alec Baldwin och Steve Martin - bara "gamla godingar" med andra ord. Just detta, att stjärnorna var lite äldre, tycker jag är superkul! Roligt att skådespelare fortfarande spelar in filmer, trots att de börjar få rynkor, grått hår. Kanske för att de bara är så bra, odödliga och klassiska skådespelare. För bra var de allihop, riktigt bra! Biosalongen var i princip fullsatt och tillsammans vred vi oss av skratt i två timmar. Så rolig! Helt klart min typ av film. Alla som vill ha en rolig, underhållande och kärleksfull stund bör gå och se It's Complicated!



Även vi som inte var på vita duken skrattade rejält :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback