Fruktfrossa!

Idag hade jag ett Bodysteppass med 9 nybörjade och en instruktör från Falköping - så roligt! De hängde med riktigt bra (första gången för mer än hälften) och jag blev grymt trött. Jag har hela dagen kännt mig trött och tömd på energi, det var först på eftermiddagen som energin började komma tillbaka - jag sov till och med en halvtimme mitt på dagen. Jag tror att den plötsliga tröttheten och känslan av noll energi i kroppen berodde på att jag åt för dåligt kvällsfika efter träningen igår. Egentligen kände jag redan när jag la mig att jag var lite småhungrig men tänkte "det går nog bra". Men det gick det inte. Imorrn har vi tenta och då vill jag känna mig frisk och pigg så ikväll blev det ett rejält kvällsfika: en macka med ägg och kaviar, en macka med lufttorkad skinka, ett äpple, en avokado, ett glas apelsinjuice och en kopp grönt te.



Coop har denna vecka halva prister på utvalda grönsaker och jag shoppade loss rejält efter träningen! Allt på bilden utom bananerna var på halva priset vilket innebar att jag fick mango för 3,95 kr/styck, avokado för 4,45 kr/styck, kiwi för 2,95 kr/styck, paprikamix (alltså tre paprikor!) för 9,50 kr osv. Världens kap! Synd bara att man inte kan lagra grönsaker hur länge som helst, men det blir nog en sväng till Coop på söndag med för att fylla förråd med bland annat avokado som håller länge om de är omogna när man köper dom.




Ni kommer ihåg att jag skrev att jag inte kände mig aningen missnöjd med Bodypumppasset igår? Idag på Bodystepen kom en kund, som var igår, och tackade för passet och tyckte det var superbra och roligt..! Det var väl som jag skrev, att det jag känner inte alltid stämmer överrens med det kunderna känner... och tur är väl det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback